Descarrega

Muntaner 98-100, 4rt 2a Barcelona

info@fundacioplanascasals.org

Formació

Oferim formació per a familiars, professionals o voluntaris que acompanyen i tenen cura de persones en diferents situacions de dependència a l’àmbit familiar.

Intentem transmetre i fomentar un estil d’acompanyament i cura que preservi l’autoestima de la persona atesa, amb un sentit profund de la seva dignitat.

Objectius

• Fomentar la passió per la cura a la societat, impulsant la cura i l’acompanyament dels més propers: familia, veïns, amics, etc.
  • Desenvolupar habilitats, a través de la formació, que permetin dur a terme una cura centrada en preservar la dignitat de la persona atesa.
  • Proporcionar a les persones que s’ocupen de la cura -familiars, professionals o voluntaris- la formació adient per a dur a terme la seva tasca amb professionalitat i eficàcia.
  • Facilitar un fòrum on les famílies puguin demanar consell i orientació en els diversos aspectes de la cura dels seus familiars grans i/o dependents.

Temes

• Com tenir cura d’aspectes corporals (peus, boca, alimentació…)
  • Com gestionar les relacions interpersonals (gestió d’emocions, converses per presa de decisions…)
  • Conèixer millor les etapes vitals (aprendre a envellir, visió positiva…)