Descarrega

Muntaner 98-100, 4rt 2a Barcelona

info@fundacioplanascasals.org

Altres projectes

La Fundació té un conveni de col·laboració amb l’Associació Cultural, Esportiva i Social Pallars, a Lleida. La Fundació va adquirir el terreny i va edificar i equipar un edifici per adscriure’l permanentment al compliment dels seus fins fundacionals, a través de les activitats de l’Associació. També dóna suport a les famílies en l’educació integral dels seus fills mitjançant un conveni marc de col·laboració amb l’Associació. Les activitats de l’Associació Pallars es dirigeixen primàriament a la joventut, i els seus fins coincideixen amb els fins de la Fundació.

Podeu trobar més informació a la web de l’Associació Pallars

Fins

• Educació en valors
  • Suport a l’estudi
  • Aptituds artístiques
  • Valors socials

Participants

• Infants
  • Joves
  • Adults

A través d’aquest projecte volem promoure les relacions intergeneracionals i fer créixer la sensibilitat dels joves envers els més grans.