Qui som

L’adreça de la nostra web és http://fundacioplanascasals.org/. La titular és la Fundació Planas Casals, amb el número de registre 2.593.

Quines dades personals recollim i per què les recollim

Formularis de contacte

Quan omples el formulari de contacte,queden registrats el teu nom i el teu correu electrònic. Només els fem servir per posar-nos en contacte amb tu i no els incorporem a cap base de dades.

Butlletí de notícies

Si et subscrius al nostre butlletí de notícies, incorporem el teu nom i la teva adreça electrònica a la base de dades de suscriptors per poder-te oferir aquest servei.

Comentaris

Quan els visitants deixen comentaris a la web, recopilem les dades que es mostren en el formulari de comentaris, així com l’adreça IP del visitant i la cadena d’agents d’usuari del navegador per ajudar a la detecció de spam.

Una cadena anònima creada a partir de la teva adreça de correu electrònic (també anomenada hash) pot ser proporcionada al servei de Gravatar per veure si l’estàs fent servir. La política de privacitat de el servei Gravatar està disponible aquí: https://automattic.com/privacy/. Després de l’aprovació del teu comentari, la imatge del teu perfil és visible per al públic en el context del seu comentari.

Ús de les dades

Amb qui compartim les teves dades

No compartim les teves dades personals amb ningú. Les dades anònimes que recullen els serveis analítics no els cedim a tercers (llevat dels mateixos serveis que recullen les dades estadístiques). Les dades que recullen tercers per material incrustat a la web (per exemple, reproduccions de vídeos) no les gestionem nosaltres.

Quant de temps conservem les teves dades

Si deixes un comentari, el comentari i les seves metadades es conserven indefinidament. Això és perquè puguem reconèixer i aprovar comentaris successius automàticament en lloc de mantenir-los en una cua de moderació.

Dels usuaris que es registren a la nostra web (si n’hi ha), també emmagatzemem la informació personal que proporcionen en el seu perfil d’usuari. Tots els usuaris poden veure, editar o eliminar la seva informació personal en qualsevol moment (excepte que no poden canviar el seu nom d’usuari). Els administradors del web també poden veure i editar aquesta informació.

Quins drets tens sobre les dades

Si tens un compte o has deixat comentaris en aquesta web, pots demanar rebre un arxiu d’exportació de les dades personals que tenim sobre tu, incloent qualsevol dada que ens hagis proporcionat. També pots demanar que eliminem qualsevol dada personal que tinguem sobre tu. Això no inclou cap dada que estiguem obligats a conservar amb fins administratius, legals o de seguretat.

Pots exercir el teu dret d’accés, modificació o cancel·lació escrivint a Fundació Planas Casals, Muntaner 98-100, 4rt 2a 08036 Barcelona, o a info@fundacioplanascasals.org.

Condicions d’utilització de la web

La utilització del lloc web www.fundacioplanascasals.org suposa l’acceptació plena per part de l’usuari de totes les condicions generals d’ús vigents en cada moment en què l’usuari hi accedeixi; en cas de no estar-hi d’acord, haurà abstenir-se de fer-ne ús.

L’usuari es compromet a no utilitzar el lloc web o els seus serveis i continguts de forma contrària al disposat per la legislació vigent que sigui d’aplicació. fundacioplanascasals.org es reserva el dret a retirar l’accés a la pàgina web, sense necessitat de previ avís, a qualsevol usuari que contravingui el disposat en aquest avís legal.

fundacioplanascasals.org es reserva el dret de modificar en qualsevol moment les presents condicions generals d’ús així com qualssevol altres condicions generals o particulars, reglaments d’ús o avisos que resultin d’aplicació. També es reserva el dret a modificar en qualsevol moment la presentació, configuració i localització del lloc web, així com els continguts i les condicions requerides per utilitzar-los.

L’usuari reconeix i accepta que l’accés i ús del lloc web i dels continguts inclosos té lloc lliurement i conscient, sota la seva exclusiva responsabilitat. L’usuari es compromet a fer un ús adequat i lícit del lloc web i dels continguts, de conformitat amb la legislació aplicable, les presents condicions generals d’ús, la moral i bons costums generalment acceptats i l’ordre públic.

Propietat industrial i intel·lectual

L’usuari reconeix i accepta que tots els drets de propietat industrial i intel·lectual sobre els continguts i qualssevol altres elements inserits en el lloc web pertanyen a fundacioplanascasals.org.

fundacioplanascasals.org és titular dels elements que integren el disseny gràfic de la seva pàgina web, els menús, botons de navegació, el codi HTML, els textos, imatges, textures, gràfics i qualsevol altre contingut de la pàgina web, o bé disposa de la corresponent autorització per a la utilització d’aquests elements.

El contingut de fundacioplanascasals.org no podrà ser reproduït ni en tot ni en part, ni transmès, ni registrat per cap sistema de recuperació d’informació, en cap forma ni en cap mitjà, llevat que es compti amb l’autorització prèvia, per escrit , de la Fundació.

Igualment queda prohibit suprimir, eludir o manipular el “copyright” i altres dades identificatives dels drets de fundacioplanascasals.org, així com els dispositius tècnics de protecció, o qualsevol mecanismes d’informació que poguessin contenir els continguts.

Exclusió de responsabilitat

fundacioplanascasals.org no garanteix la disponibilitat i continuïtat del lloc web ni es fa responsable de qualssevol danys i perjudicis produïts o que puguin produir-se en el futur, ni dels defectes tècnics, qualsevol que sigui la seva naturalesa, que es derivin de l’ús de la informació i de l’material contingut en el lloc web fundacioplanascasals.org

Adreça de contacte

Per a qualsevol aclariment sobre les presents condicions generals o qualsevol altre aspecte, té a la seva disposició les següents adreces:

Carrer Muntaner 98-100 4t 2a

Tel. + 34 670554386